torsdag 21 augusti 2008

Måndag på Skansen

Jag tog kort på den lilla krokodilen. Den var grön och liten.

Jag tog kort på råttan och damen som bodde där för jättelänge sedan hade glömt sina skor där.


Jag tog kort på krokodilen. Jag vill skicka den till pappa.


Den här vill jag skicka till kokboken.


Jag tog kort på fågeln. Man kan se mig, michelle, i bilden.

Jag tog kort på babianerna med röda rumpan.

Jag tog kort på den svarta ormen, som hade lite krusbär...


Jag tog kort på den hemska krokobajsormen (skrattar hysteriskt).


Den vita snäckan var bamsestor. Man kunde höra krokodilhavet i den.


Krokodilen stångade på glaset, så att den slog i tänderna.

Jag tog kort på kyrkan som var pytteliten och för länge sedan.



Jag tog kort på massor av lemurer som satt och sov och snarkade.


Jag tog kort på den hemska terodaktyl-spindeln (fnissar ihjäl sig). Mamma var jätterädd och skrek när hon fick se bilden.


Jag tog kort på den läskiga ormen för mamma.


Den var jättesöt och det var en tavla. Bajs.

2 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Oh, vad du är duktigt!

Gagga sa...

Tack för att du visar oss som bor långt ifrån Skansen dessa fina djurbilder! Heja på M! Du är en bra fotograf!